Hege i media

De siste to ukene har Hege gjort seg gjeldende på avisfronten.  Innlegg i Pluss,  5 på by’n i RA og bilde i Coop Mega-reklamen. Og så kom Thomas også på banen.

Isbiter

Jeg prøvde meg på isbitposer for første gang på mange år. Det ga Hege en mulighet til å få en gratis cd i posten. Og jeg er den stolte mamma. 

5 på by’n i Rogalands Avis

Hege imponerer ikke akkurat med engasjement i miljøsaken. Spørsmålet hun fikk var: – Tenker du mye på global oppvarming?

Årets Megabutikk

Arbeidsplassen til Hege er kåret til Årets Coop Mega. Og Hege er en av medarbeiderne som får skrytebilde i avisen torsdag 18. september. Og bildet er det du ser på toppen av artikkelen.

Så får Thomas også ønske seg en cd

Og to uker etter at Hege hadde sitt innlegg på trykk var det Thomas sin tur. Han traff kronprinsen på vei fra jernbanen til Atlantic.

Når avisene er kastet og ukene går, så husker vi kanskje at dette hendte. Men hvordan var det egentlig? Jeg synes både Hege og Thomas skriver veldig bra.  På denne måten prøver jeg å ta vare på disse minnene.

3 kommentarer

Filed under Familie og venner

3 responses to “Hege i media

  1. Ørjan

    Hei Siri.
    Endelig er jeg innom bloggen din igjen. Er egentlig litt imponert over det du får til!

    Har nå begynt å abonnere på nytt fra Bloggen. Så får jeg se hva du holder på med …. 😉
    Ørjan

  2. sirkeline

    Du får et ikon til høyre, fordi du ikke har lagt inn eget bilde. NRKbeta har en fin artikkel om bilde til kommentarer på nettet. http://nrkbeta.no/hvordan-faar-jeg-bilde-paa-kommentarene-mine/

  3. Ingeborg B.

    Hei Siri! Ja, nå har også jeg funnet fram til disse artiklene som egentlig ikke er av ny dato. Men, bedre sendt enn aldri ….. Skikkelig koselig å få alt servert så greit som dette. ! Savner bloggene til klossmajorene, håper de kommer på banen igjen i morgen!
    Lykke til !
    Ingeborg

Legg igjen en kommentar

