Snart ferie

Fra Parc Guell, BarcelonaBare to arbeidsdager før vi tar ferie. Siden mandag og tirsdag blir passe travle har jeg skrevet pakkeliste, funnet fram klær, sko, ting og tang. Og så har jeg strøket mer enn det som vanligvis får føle varmen fra strykejernet.

Siden vi må være passe fint kledd til middag hver kveld måtte jeg tenke ekstra gjennom hva som skal være med i kofferten. Onsdag morgen går flyet fra Sola. Ni personer skal være klar for tur på bølgene i Middelhavet og Atlanteren. Håper på bedre temperaturer enn 14-15 grader. Jeg tar med sandaler og kortbukse også.

Du kan følge båten vår. Og jeg håper å holde dere oppdatert her på bloggen eller på flickr.
I dag tenkte jeg på vinterferien i fjor og la inn noen bilder derfra på flickr.  Da var vi i Oman.

På torsdag kommer vi til Barcelona. Bildet fra Parc Guell er fra sommerferien i Spania i 2004. Denne gangen håper vi på en guidet sykkeltur i Barcelona. Og mange andre nye opplevelser. Gleder meg masse.

2 kommentarer

Filed under Familie og venner, Ut på tur

2 responses to “Snart ferie

  1. Ørjan

    Så kjekt at eg får være med!
    Stay tuned, dokker andre!

  2. Sirkeline

    http://www.flickr.com/search/?q=msc%20fantasia&w=all
    Her kan du se over tusen bilder av båten, som andre har tatt

Legg igjen en kommentar

