Tjensvollkrysset

Tjensvollkrysset

Det graves og bygges mye rundt oss for tiden. Et av de store prosjektene er nytt Tjensvoll-kryss. Her skal det bli ny gang- og sykkelvei i andre etasje. Som en egen rundkjøring.  Samtidig blir selve rundkjøringen forandret. Etter at ombyggingen begynte har det blitt mer køkjøring gjennom krysset. Men det er jo håp om at det blir bedre når alt er ferdig. I 2010. 

Bildene er tatt med mobilen, Nokia N82.

Tjensvollkrysset. Blir det busstopp der den lille tunnelen munner ut?

TjensvollkryssetAnleggsområdet er stort, og det skjer noe nytt fra dag til dag.

Kø på MadlaveienSiden krysset er under ombygging, blir det fort køer. Disse bildene er tatt fredag kl 18. Det burde gått greit på denne tiden, men det gjør det altså ikke. Midlertidig gangbro over MadlaveienJeg sto på den midlertidige gangbroen over Madlaveien og tok bildene.

3 kommentarer

Filed under Nabolaget

3 responses to “Tjensvollkrysset

  1. Sigrun Bjelland

    Hei Siri,
    Det er noen flotte bilder du har tatt. Jeg prøver å unngå Tjensvoldkrysset så godt jeg kan når jeg skal ut å kjøre, så det var kjekt å få en oppdatering. Foreløpig ser det ganske kaotisk ut, men jeg håper det blir bra til slutt.
    Hilsen mor.

  2. Anders

    Kjekkt at noen bryr seg om oss som jobber der, mange flotte bilder du hadde tatt 🙂

  3. sirkeline

    Kjekt du likte bildene! Jobber du der?
    Skulle gjerne tatt flere bilder. Et par dager etter at jeg tok bildene oppdaget jeg den flotte steinmuren som er på gang ved Mosvatnet-siden. Burde egentlig vært der hver dag. Får se hva jeg får til.

Legg igjen en kommentar

