Teglass med filter

02092009355-001.jpg, originally uploaded by Siri BB.

På overnattingstur til Oslo. Tenkte jeg burde få til et innlegg på bloggen. Men ikke så lett å finne ut hva det skulle være. Jeg tok en tur til sentrum etter jobb. Handlet hos Gudrun Sjødén. Gikk oppover Karl Johan og så på Ibsen-sitatene som er felt ned i fortauet. Men de er vanskelige å fange i et bilde. Dro tilbake til hotellet i Bogstadveien. Tenkte det ikke ble noe. Og lurte på hvor jeg skulle spise middag. Endte på M. Kafé og bar på Majorstua, der Møllhausen var før. Da jeg fikk servert teen måtte mobilen opp. Jeg har aldri fått te servert på denne måten før. Porsjonsfilter med teen hengende i en pinne over glasset. God te og god mat. 
Jeg har ikke tatt kontakt med noen på denne turen. En travel uke hjemme med et pustehull denne ettermiddagen og kvelden.
– Taken at 8:11 PM on September 02, 2009 – uploaded by ShoZu

Legg igjen en kommentar

Filed under Mat

Legg igjen en kommentar

