Magritte

Magritte, originally uploaded by Siri BB.

Dagens mål var Magrittemuseet. Det nye som åpnet i juni. Vi tok taxi til place royal og sto i kø for å få billetter. Det er begrenset hvor mange de slipper inn, så vi fikk billetter til kl 1330. Dermed ble det en tur til sentrum først. Vi så fullt av brannbiler på Grand Place. Og brannmenn som spilte i korps. De marsjerte bort til Manneken pis. Han hadde fått brannmannklær for anledningen. Etter lunsj ble det museum og surrealisme. Jeg kjøpte en diger kalender som jeg har dratt med meg på veien til hotellet og til flyplassen. Fire store kofferter i en drosje ble litt mye. Så vi lagte litt oppstyr i køen. Det ser ut til at flyet til Oslo er klar. Vi er snart hjemme igjen.

1 kommentar

Filed under Familie og venner, Ut på tur

One response to “Magritte

  1. Sigrun Bjelland

    Så kjekt å lese om deres opplevelser i Bryssel, og så kulturelle som dere er! Magrittes bilder er virkelig noe for seg selv og veldig gøy å betrakte, der skulle jeg gjerne ha vært en gang. Gleder meg til å se kalenderen du har kjøpt.
    Hilsen mor

Legg igjen en kommentar

