Fem femtall

Sykkelcomputeren viser 5555,5 km

5555,5 km

I dag  på vei til jobb passerte jeg 5555,5 på sykkelcomputeren. Det har tatt lang tid. Men korte sykkelturer blir til slutt mange kilometer. Jeg monterte sykkelcomputeren i 2008. De første årene klarte jeg å passere tusen km i året. Men etter 2011 kom somrene med flere måneder på Bru. Da ble sykkelsesongen merkbart kortere. Sist jeg skrev om dette var da jeg passerte 3333,3 km i november 2011. Jeg tok bilde da 4444,4 ble passert. Men jeg skrev aldri noe om det. Det skjedde 29. mai 2013. Det var vel noe med at det hadde tatt så lang tid. Men her er bildebeviset.

Sykkelcomputer som viser 4444,4 km

4444,4 km 29. mai 2013.

3 kommentarer

Filed under Ut på tur

3 responses to “Fem femtall

  1. Ingeborg

    Bra, Siri! Trø til så blir det 6666,6 før du aner det! Gode turer videre!:)

  2. Bravo! Jammen godt at du følger med på tallene, fort gjort å glemme å se etter, men heldigvis, du følger med!

  3. Eva

    Flott!! Det er lenger enn tur/retur Lindesnes- Nordkapp . Du e go’e 😀

Legg igjen en kommentar

